Piagam Pelanggan Pejabat Pendidikan Daerah Larut, Matang dan Selama

Disediakan oleh NORHAIDA BT HJ.MOHD NOR AJK Laman Web Pendidikan Khas Larut Matang dan Selama.

 

1. Menentukan setiap guru dan kakitangan dapat berkhidmat dengan cekap dan berkesan sepanjang masa.

2. Sentiasa peka dan responsif kepada kehendak dan keperluan pelanggan – Murid, Guru, Masyarakat (Ibu Bapa)

3. Memberi layanan mesra, perkhidmatan yang cekap kepada setiap pelanggan yang berurusan dengan kami.

4. Bersedia memberi penerangan dan maklumat terkini berkaitan pendidikan khas dengan lengkap, tepat dan cepat kepada yang berkenaan.

5. Sentiasa bersedia dan sanggup menerima pandangan, cadangan, syor dan teguran yang membina daripada semua pihak demi mempertingkatkan prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan akademik pelajar pendidikan khas.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: